Darmowa dostawa. Szybkie i łatwe zwroty

Brak produktów w koszyku.

Reklamacje

Dbamy o jakość naszych produktów i satysfakcję Klientów. Jeśli otrzymałeś produkt z wadą lub niezgodny z zamówieniem, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Jak złożyć reklamację?

1. Wypełnij formularz reklamacyjny

Reklamację możesz zgłosić poprzez formularz kontaktowy, wybierając temat „Reklamacja”, lub wysyłając wiadomość na adres: pracownia@velvethome.com.pl
W zgłoszeniu opisz dokładnie problem, dołącz zdjęcia wady oraz dowód zakupu.

    2. Odesłanie produktu

    Produkt odeślij na nasz adres:

    KM Home Sp. z o.o.
    ul. Warszawska 19E/3
    05-082 Blizne Łaszczyńskiego

    3. Rozpatrzenie reklamacji

    Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. O wyniku poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.

    4. Możliwe rozwiązania:

      W zależności od rodzaju wady i Twoich oczekiwań, reklamacja może zakończyć się na kilka sposobów:
      naprawa lub wymiana produktu na nowy – jeśli chcesz w pełni sprawny towar;
      obniżenie ceny – jeśli zdecydujesz się zatrzymać produkt mimo wady;
      zwrot pieniędzy – gdy wada jest istotna i nie da się jej usunąć, możesz odstąpić od umowy.

      5. Koszty przesyłki

      Dbamy o Twój komfort – jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy również koszt odesłania produktu.


      Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

      pracownia@velvethome.com.pl
      tel. +48 518 414 502