Dbamy o jakość naszych produktów i satysfakcję Klientów. Jeśli otrzymałeś produkt z wadą lub niezgodny z zamówieniem, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Jak złożyć reklamację?
1. Wypełnij formularz reklamacyjny
Reklamację możesz zgłosić poprzez formularz kontaktowy, wybierając temat „Reklamacja”, lub wysyłając wiadomość na adres: pracownia@velvethome.com.pl
W zgłoszeniu opisz dokładnie problem, dołącz zdjęcia wady oraz dowód zakupu.
2. Odesłanie produktu
Produkt odeślij na nasz adres:
KM Home Sp. z o.o.
ul. Warszawska 19E/3
05-082 Blizne Łaszczyńskiego
3. Rozpatrzenie reklamacji
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. O wyniku poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.
4. Możliwe rozwiązania:
W zależności od rodzaju wady i Twoich oczekiwań, reklamacja może zakończyć się na kilka sposobów:
– naprawa lub wymiana produktu na nowy – jeśli chcesz w pełni sprawny towar;
– obniżenie ceny – jeśli zdecydujesz się zatrzymać produkt mimo wady;
– zwrot pieniędzy – gdy wada jest istotna i nie da się jej usunąć, możesz odstąpić od umowy.
5. Koszty przesyłki
Dbamy o Twój komfort – jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy również koszt odesłania produktu.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
pracownia@velvethome.com.pl
tel. +48 518 414 502