- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje
Reklamacje
Dbamy o jakość naszych produktów i satysfakcję Klientów. Jeśli otrzymałeś produkt z wadą lub niezgodny z zamówieniem, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Jak złożyć reklamację?
-
Wypełnij formularz reklamacyjny
Pobierz formularz: FORMULARZ REKLAMACYJNY
Opisz dokładnie problem, dołącz zdjęcia wady oraz dowód zakupu. -
Odeślij produkt
Produkt wraz z formularzem reklamacyjnym odeślij na nasz adres:
KM HOME Sp. z o.o.
ul. Warszawska 19E/3
05-082 Blizne Łaszczyńskiego -
Rozpatrzenie reklamacji
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. O wyniku poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.
Możliwe rozwiązania:
-
naprawa lub wymiana produktu na nowy,
-
obniżenie ceny,
-
zwrot pieniędzy – jeśli wada jest istotna i nie da się jej usunąć.
Koszty przesyłki
W przypadku uznanej reklamacji zwracamy również koszt odesłania produktu.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
sklep@velvethome.com.pl
tel. +48 518 414 502